Road tripp:-)

Hej alla glada!! Nu sitter jag i bilen. För jag och älsklingen bestämde oss för att ta en road tripp som vi ibland brukar göra:-) denna gång blir enkelväg ca 35 mil. Har åkt ca en 4 timmar och börjar få en sån otrolig träsmak i röva:-P men vad gör man inte för att få ha lite kul och för att umgås.:-) så vad beror denna road tripp på?? Jo jag ska bli bil ägare, ja min första bil ska hämtas:-) så jag kan säga att jag ser mycket emot att få se bilen:-) sen är det bara att bege sig 35 mil hemåt!! Fast då kanske denna träsmak har gått över lite granna. Annars då, ja inte så mycket, var och fiskade regnbåge med farfar idag:-) fick en stor fin fisk som jag får tillaga till middag:-) farfar hade oxå turen att få fisk! En defenetiv sak som jag ska göra om med farfar min:-) jag älskar att göra saker med min farfar, han är världens bästa. Och det roliga med min farfar är att våra samtal oftast handlar om bilar men ibland händer det att vi pratar om andra saker så som smink, han vill veta lite och då frågar han.:-) men nu ska jag försöka koncentrera mig på vägen innan jag spyr ner hela bilen. Eftersom jag är så himla åksjuk!!:-S men vad ska ni göra denna fredag? Skriv till mig och tala om vad ni ska göra i helgen:-) ha det. Kramar en förväntansfull alexandra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kom till Norrköping och hälsa på!

2010-09-11 @ 13:55:34
URL: http://famarnared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0