Done..

Mats systerson Åke.

Det var nämligen för denna lilla krabbat vi flög  över till finland i helgen som var. Vi tog flyget över den 24/9-2010. För att vara gudföräldrar/ faddrar åt denna lilla söta bebis som fick Namnet Åke Einar Sauukunen(Stavning efternamn). Det var hur härligt som helst att vara i finland, jag trivs så bra med M,s släkt, dom får en att slappna av och kunna njuta av det lilla. Det var även jätte härligt att träffa alla andra barn, men även Ann-Marie, Harry, Anna, Kirsthi, Timo alla andra underbara människor där borta. Man träffar ju inte dom så ofta, eftersom dom bor så långt iväg!. Men nu fick vi äntligen träffa dom igen =) <3. 
Det var även första gången jag flög i mitt liv, Och jag kan säga att jag njöt av varje sekund. Jag har aldrig sett något så vackert, som när planet kom över molnen! man såg moln täcket som låg stilla och mjukt men såg solen som lyste i vackra färger och man bara kännde ett sånt lugn, och lätt sig drömma iväg för en stund.  

Men innan vi drog till finland åkte m och jag till en speciall klinik i stockholm för ett av mina problem jag har. Personalen var jätte trevlig och gjorde verkligen så att man kännde sig lugn, Jag vart verkligen nöjd med både service, hjälp och personal där! att jag bestämde mig för att forstätta gå dit. Jag kommer att berätta mer om detta när jag känner att jag är redo att dela med mig av det, då detta är ett väldigt känsligt ämne för mig. Men när det känns bra så kommer jag att dela med mig av det. =) jag hoppas att ni respekterar detta och inte blir allt för sura på mig ;).

men måste också berätta om en grej som hände när vi kom hem. Jag gick upp för att hälsa på pappa med familj och när jag kliver in genom dörren så kommer minsta syster ellen springande med armarna i vädret. Jag tar upp henne i famnen och får en kram och världens blötkyss. Sen börjar hon bubbla som bara den, Jag kunde inte låta bli att fälla några tårar samtidigt som jag skrattar av lycka. Jag kan inte förstå hur man kan älska någon så mycket som jag gör när jag tittar på den ungen. Jag ska verkligen göra allt för att hon ska vara stolt över att ha mig som stora syster och jag kan lova att jag är stolt över att vara den ungens stora syster. <3.

Men nu ska jag försöka hinna med lite annat oxå, jag hoppas att ni alla männiksor där ute mår bra och är stolta över dom männiksor som betyder mest för er.  många kramar Alexandra.
åke
åke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0