Open your eyes and try to see what i see.

Hejsan.

Kan livet ta en plötslig vändning, Kan man vara sig själv bland folk som står en närmast? eller är det just det som vi inte kan.
När man väljer sin väg i livet, varför ska man behöva vara rädd för att berätta om det? bara för att andra ska ha elaka åsikter och tankar om det. Varför ska jag inte kunna skriva om vad jag planerar i mitt liv! vad jag önskar mest av allt!? Männsikor lever sitt liv på olika sätt, kanske tillsammans med den som du älskar mest, din sambo, mamma, syster eller kompis!? Eller som visa helt själva. Visa klär sig i dyra märkes kläder medans visa klär sig i seconhand fynd, som dom hittade billigt men som är hur fina som helst. Visa kanske skaffar familj och bryter med kompisar och fokuserar på karriären /familj. Mendans visa inte kan släppa taget utan lever som dom gjorde i gymnasiet. Visa vill resa och visa vill bara vara hemma! Hur kommer Det sig att man i denna värld inte kan vara sig själv, så mycket som man igentligen vill.

Jag har mina drömmar, jag har mina önskemål, jag har mitt hem och jag har min man. Men det jag inte har är vissheten eller klarheten om vad som händer innom en snar framtid. Men jag hoppas, jag önskar, jag lever mitt liv så länge jag kan, sen får vi se vad som händer.

Ta hand om er. Många kramar



Alter Bridge - Broken Wings. <3

me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0