Dagen + svar.

Go kväll.


Tänkte svara på Elins komentar om det förra inlägget. (shopping) Bh.n på bilden kommer från twillfitt och kostar 299 kr och fanns i två olika färger. Helt underbar bh som sitter perfect men är även väldigt gullig. ¨Så det är bara springa dit och köpa den =).


Ja idag kom maja (mats syster) och hennes kille hit, och åt lite mat och kollade på film med oss. Mycket trevligt, med mycket prat och skratt.  Jag och mats ordnade med mat, så vi gjorde en förätt och varmrätt och till avslut gjorde jag en pannacotta =). Maja och marcus hade köpt med sig lite godis som vi hällde upp och hade till filmen. Fick bli 007 en gammal en =), var verkligen trevligt. Maja fick sin födelsedags present eftersom hon fyller på tisdag (05-10-2010) men vi kommer inte träffas då, så hon fick den ena nu =). Presenten var en jätte fint brottar linne med en döskalle på =) hon är ju såld på döskallar. Jag har även skickat ett paket via posten till henne, så jag hoppas det kommer fram =). 

NU ska jag försöka vara lite social med M som sitter i soffan och kollar på irene huss! glasdjävulen tror jag den heter. Och han tycker jag ska krypa ner i soffan och kolla med han =). så man kan ju inte direkt säga nej, 

så god natt på er där ute, syns och hörs snart igen. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0