Vad dagen erbjöd.

Hejsan.


ja här sitter jag igen. Idag har dagen varit bra, jag var på arbetsintervju idag =) jag tror det gick bra men bara för att det går bra betyder ju inte det att man får jobbet, det finns ju fler männiksor som söker samma jobb så jag ropar inte hej än. Men som sagt tror det gick väldigt bra och jag hoppas på ett framtida samarbete med dom =).

Annars så har jag inte gjort så fruktansvärt mycket, Jag kom hem från intervjun och satte mig i soffan eftersom jag hade så ont i ryggen, typiskt. Jag vart heltplötsligt jätte trött och råkade somna i soffan, jag sov i 3 timmar innan jag vaknade och förstod inte riktigt vart ja va, hahah. Men sedan har jag ätit en macka och drack lite päron saft. Sedan har jag vart hos pappa och hälsat på, pratde lite med Syster och lånade även disktabletter i panik eftersom våra hade tagit slut och eftersom M jobbar tills 1 i natt så kan ju inte han skaffa nya heller. får skaffa nya i helgen när vi ändå ska åka upp till mamma :) då kan man passa på att skaffa det då:D

Japp annars då, jo jag väntar ju så klart på att utbildningen ska börja, så i helgen ska jag skaffa pendelkort också =) och vi ska åka till mamma i helgen =) ska bli så kul =) äntligen få träffa mamma,

Men nu ska jag ta och kolla lite på tv och sedan ska jag ta ut bamse och sedan krypa ner i soffan med myskläder och lägga mig underfilten =) men vi hörs

Många kramar

Alexandra Hjalmarsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0