Ett sent inlägg eftersom sömnsvårigheterna visar sig...

Go Kväll.

För er som inte vet sedan flera år tillbaka har jag haft sömnsvårigheter, så jag brukar sitta uppe tills 3-4 till morgorna, ibland till och med hela natten så när M vaknar och ska gå till jobbet sitter jag klar vaken i sängen och glor. men nog om det.
Jag har äntligen fixat sex and the city sko låda =) alltså en låda med alla avsnitt/säsonger =). Jag har länge sagt till M hur mycket jag tycker om sex and the city och skulle vilja ha sko lådan, så jag åkte till stan och gick till åhlens och då kostade den alltså 1999:- och nej det betallar jag inte. Men nu hittade jag en på blocket och den hade obruten förpackning :) vilket gör att den är helt ny och jag skulle få betalla 370:- är det inte helt underbart =) gissa om jag blev glad.

Sen är jag hel spännd om utbildningen :) den börjar ju snart :) i mitten av april sticker jag iväg för en kort period. Och på Torsdag nästa vecka ska jag iväg på ett föreläsning om eget företagande för jag känner att jag vill vara det när jag är klar med utbildningen =) pratade även med m om det och han tyckte det lät som en bra ide. men det är ju inget direkt som är aktuellt innan utbildningen =).

Jag undrar också om det är någon som sett Fuskbyggarna eller vad det heter som tv4 sänder. Alltså jag vart så arg när jag såg det programet, hur kan någon göra något sådant mot en annan familj och sedan inte tycka att det är något fel med det man gör. Gör man så, så tycker jag att man ska stå för att man har gjort fel oavsett vad som händer med den personen, för det var ju faktist den personen själv som satte sig i den situationen först.

Sen tänkte jag även säga det att det kommer komma mycket mer smink snart, =) det lovar jag, och genom det säger jag även att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 
 Med allt detta säget önskar jag er en god natt och så hoppas jag att ni frågar frågor om det är något ni undrar över.
Många kramar

Alexandra.hj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0