Sovdags och filmen rullar än!!

Hejsan!! Ja som sagt, det är sovdags men filmen rullar än:-p Japp idag blev det sex and the city movie:) och annars idag har dagen varit riktigt bra. Jag tog emot ett viktigt samtal som gjorde mig riktigt glad och kan bli riktigt bra. För en gångs skull på riktigt riktigt länge känner jag att livet börjar bli mycket bättre. Jag tänker kanske tala om vad det handlar om! Om jag då känner för det. Men just ja!! Jag skulle ju tala om vad jag har gjort idag, sys och jag åkte till det stället där hon skulle göra sin arbetsintervju och det gick bra, hon har dock inte fått reda på om hon fick jobbet, eftersom dom ska gå igenom alla sökande. Men ni får veta hur det går om jag får skriva om det i bloggen. Men nu tänkte jag faktist stänga ner för idag. God natt på er. Många kramar alexandra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0