Info..

Hejsan.

Ni som läser min blogg ser att det står Fru Hjalmarssons Sminkblogg! och ja det stämmer. jag ska nämligen börja utbilda mig till Make up artist, jag börjar den 19 april och då ska jag försöka att blogga så mycket som möjligt om smink och andra hud och hårvårdsprodukter som jag hoppas att ni ska tycka om och ha användning för.
Men innan dess kommer jag försöka skriva mycket om smink och sånt ändå. Jag tänkte att jag skulle ta kort på kina nagellack och lägga ut och även måla med alla på naglarna så ni får se hur dom ser ut och vad jag tycker om dom :).

Men tills den 19 och efter det 19 hoppas jag att ni har överseende med att ibland kan det vara lite långa pauser mellan inläggen men det är för att jag även flyttar under utbildningen :S känns lite konstigt har bott ihop med M nu i 5 år så det känns jäkligt konstigt att jag ska flytta!! även fast det bara är under ett tag.

NU mina vänner ska jag ta och krypa ner under täcket!! eftersom jag ska upp tidigt imorgon och till stadens alla torg och gator. Föresten jag ska även få glasögon. jag måste bara ta upp detta innan jag stänger ner för idag!! JO för 3 år sedan gjorde jag synundersökning som inte visade någon som helst fel på mina ögon, så allt har vart bra för tills ett halvår sedan, då jag började få en ihållande huvudvärk som inte ville ge sig. tyckte även att jag började se lite suddigt då men tänkte att det kanske beråde på huvudvärken. Men så i veckan gjorde jag synundersökning då synoptik hade gratis undersökning och det visade att min syn hade försämrats jätte mycket under dom här 3 åren. SÅ idag åkte jag in och beställde ett par. Vart ett par jätte fina, jag lovar att jag ska ta en bild med dom på och lägga in här i bloggen så ni kan skratta lite åt mig. för jag lovar er att jag ser inte det bästa ut i glasögon. NEJ men herre gud nu ska jag kila men ha det så bra och jag ska försöka lägga ut nagellacken imorgon :) ha det mys nu. många kramar

Alexandra.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0