Hemma igen.

Go Kväll.



Nu är man äntligen hemkommen från mamma, så nu sitter jag här i min underbara säng men en snarkandes M brevid och med Sex and the city the movie på tvn. Och nu ska jag skriva en inhandlings lista tills imorgon eftersom vi ska åka och handla virke till garderåben som vi ska bygga i sovrummet. NI som har vart hemma hos mig och M vet att vårat sovrum är as stort eftersom det är en väg som är riven så det är två sovrum ihop slagna så vårat sovrum är som sagt skit stort. Så nu har M äntligen gått med på att bygga en jätte stor garderåb som man kan gå in i (walkincloset) :D hurra.så imorrn blir det inhandling av allt + tapeter. men nu ska jag lägga mig ner och sova. skriver mer imorgon.


Många kramar Alexandra.


me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0