Go Kväll.

Go Kväll.


Imorgon på dan ska jag iväg på egenföretagare kurs =) det ska bli väldigt intressant och lärorikt, + att detta behöver jag. Och jag har även pratat med svägerskan om bokföring och bokslut =) vilket verkar bli super bra detta.
Sen ska jag kolla vilka papper jag måste fixa och läsa igenom. Och sen ska jag läsa igenom massor och läsa på så jag har bra insikt och koll på vad allt innebär och att jag vet hur jag ska fixa med grejor. Jag ser verkligen framemot detta och jag har även andra projekt som hör till det första projektet som jag ska fixa och klura med =) Så jag hoppas verkligen på detta =) men nu ska jag kola på en film som går på tv.

Puss å kram och Go natt för ikväll ! för jag tror faktist inte att dett blir ett till inlägg idag. Jag ska försöka skriva om kursen imorgon, så fort jag får tid-

//Alexandra.Hj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0