Communicare & Shopping!!

Hejsan.

Jepps idag har dagen flyttit på. var först in på Communicare och sedan efter det gick jag, sanna, santu och sys och käkade tillsammans :) mycket trevligt må jag säga :). När vi hade ätit klart sprang jag och sys snabbt till åhlens för jag skulle handla lite burkar och blev även ett smyckes träd :) lite besviken på mig själv bara att jag inte köpte 4 istället för 2 så jag får springa och handla mer imorrn innan dom tar slut :) ska även passa på att handla lite doftljus och handukar och grytlappar till köket :) lite så där vår/sommrigt tema tänkte jag :D- Detta ska nog bli bra :)

Men nu ska jag kika på ett av mina favorit program, och vad kan det vara JO sex and the city.
men jag ska försöka blogga mer ikväll kan tyvärr inte lägga ut några bildet just nu funkar inte.

Många kramar

Alexandra Hjalmarsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0