åh shopping begär!!

åh jag har världens shoppingbegär jag vill verkligen shoppa massa snyggt nu när solen och snön börjar smällta bort. Jag har hittat jätte fina tjolar lite överallt, bland annat på GinaTricot och på H&M, så jag sitter just nu och kollar lite ska nog beställa hem några :) eller så fixar jag det imorgon innan vi kliver på tåget till mamma =).
Har ni beställt mycket nya kläder? nu när solen tittar fram.

Nu ska jag ut och gå en långpromenad med Bamse, man får nog ta på sig vinterjackan för det blir kallt på kvällarna men inte på dagarna. ska även försöka lägga upp litev bilder på tjolarna jag tyckte om =) om jag hittar några bilder på dom så klart =).

men ha det så bra så länge.

Många kramar Alexandra.Hj

Cardigan H&Mtjol
atjol
Bilderna är lånade från H&M,s sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0