Det var ett tag sen!

Hejsan på er.

ja jag vet att jag har vart väldigt dålig med uppdateringen den senaste tiden. Men jag skyller utan dåligt samvete på skolan och på tiden. JA föresten nu är jag ju äntligen legitimerad make up artist så är det någon som behöver hjälp skriv isåfall till mig =).

Just nu händer det mycket i mitt liv, och som jag sa med skolan så är jag ju äntligen klar efter 10 veckors hård läsning och praktiska övningar. Jag söker då får fulla muggar jobb som make up artist så klart och jag vill helst börja med att jobba med foto och stå i äffär. Men det är inte bara saker som har med mitt jobb val att göra utan andra saker som jag för tillfället inte tänker ta upp här i bloggen utan jag tar det när jag känner att det känns ok. =) så ni som blev nyfikna nu, säger jag bara den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Men nu tänkte jag ändå stänga av burken för idag och sätta min ner i sängen och läsa och bok och varva ner. Innan jag för kvällen stänger mina ögon tills imorgon :). så god natt till alla er där ute i sommar kvällen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0