Hemgång efter en väldigtfin vecka.

Hej.

Denna vecka på gotland har tillsammans med fina människor vart helt underbar. mycket shopping och godmat,och så klartBra väder hela veckan fram tills fredagen då det började regna. Men med kortspel och lite dricka och annat så är det ingen av oss som klagat eller haft tråkigt. Igår kväll ösregnade det, och så tokiga som vi är sprang alla ut i badkläder och spelade vollyboll =) mycket skratt och många blötta och sandiga bollar senare så stod alla i varsin dusch på campingen och värmde upp sig igen. =) sedan var det kort och yatzy spel som gällde. Kvällen slutade med att alla var helt utmattade efter vollybollen + att alla skulle upp och städa stugan som  vi bott i. Eftersom vi vart tvungna att åka ner till båtkajen där vi är nu.

Ja så nu står vi här på gotlands kajen och väntar på att förhoppningsvis komma med en tidigare båt så vi slipper åka kl 04.00 inatt/morgon. Just nu är Killarna iväg och ska kolla biljetterna medans malin och jag sitter i våran bil och lyssnar på john mayer = <3.

Och förutom att denna dag betyder hemfärd från denna fina och underbara ö är det faktist min och älsklingens bröllopsdag idag =) vi gifte oss för exakt 1 år sedan, då jag tog namnet hjalmarsson. så idag har jag hetat hjalmarsson i exakt 1 år =) underbart <3 och många år till ska vi fira tillsammans =) för det är just det vi ska göra. Fira varje år tillsammans, varje dag, varje vecka, varje månad, för man vet aldrig när man kan förlora det man älskar mest.

men nu ska jag ta och stänga ner och njuta av det sista jag ser av gotland för denna sommar <3 puss å kram hej då från mig, <3

hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0