En underbar dag med mycket skratt.

Hejsan, eller rättare sagt go kväller.

Idag har det skrattats på hög nivå, dagen har jag tillbringat tillsammans med Jerry och Älsklingen. Vi åkte till standens alla torg och gator handlade lite grejor för att kunna göra en Tonfisk sallad =) som vart jäkligt god =). Sedan tog vi och packade våran sallad och dricka, för att sedan ta jerrys båt ut på sjön. vi åkte först till smalsundet för att sedan komma till belviken, där vi la till vid ångbåtsbryggan där gerda låg parkerad. Vi satte oss vid en bänk i solen och käkade =) vi skrattade mycket åt allt möjligt och hade almänt rikigt riktigt trevligt =).

Sedan tog vi båten till våran ö där vi alltid brukar bada och sola =) vilket vi även gjorde denna dag =) sedan hem och nu har jag och älskligen tagit det lungt ska snart äta jordgubbar med glass =) mums. sedan funderar jag på att kolla på The 4 kind =) men bara om älsklingen vill.

Föresten idag firar jag och älsklingen att vi vart tillsammans 5 år. tiden går mycket snabbt när man har kul =) förutom det åker vi till go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0