Tankar.

Ja igår när vi satt och kollade på familjen anorlunda kom jag på att för min del tycker jag inte att det är så konstigt eftersom M har 10 helsyskon med samma mamma och pappa. Och M själv tycker ju inte dirket att det känns så anorlunda. men jag kan tänka mig att många i sverige kan tycka att det är konstigt samtidigt som det finns dom som inte alls tycker det är anorlunda eller konstigt.

Nu ska jag fortsätta med förberedelserna inför maten ikväll, vi får hit syster och hennes kille på mat. så det kommer blit jätte roligt vi ska vell kolla på någon film sen också, det brukar oftast bli det.

men nu ska jag ta och fixa lite annat och även gå ut med bamse. pyss å kram hörs. // Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0