Livet i allmänhet!!

Hej!! Ja livet i allmänhet! Ja här händer det inte så mycket! Eller ja det är ju också en lögn! Det händer mycket, har sökt två jobb nu under denna vecka. Ett verkar redan lovande! Men jag hoppas mer på det andra! För det andra jobbet är verkligen ett jobb jag vill jobba med. Det är ett jobb som inkluderar smink! Men även andra arbetsuppgifter, och jag tror jag skulle passa in där bra. Jag tänker inte riktigt än säga vad det är för jobb! Men det kommer att komma. Annars då, jo man har ju blivit ett år äldre :) kul tycker jag faktist! Jag har även fått träffa emma och Vincent :) väldigt gulliga båda två :) jag har även gått och skaffat mig en iphone4!! Och ja kan ärligt säga att jag inte trodde att dom var så bra som alla sa! Utan att detta var en telefon som verkligen var över reklamerad. Men icke! Så fel jag hade! Jag måste säga att den har motsvarat Mona förväntningar väldigt bra :). Annars händer det inget nytt! Går hos läkaren lite oftare än vanligt!! men det är bara där att hitta rätt mediciner. Ska dit på torsdag!! Och denna gång ska vi testa sprutor som jag ska ta i magen. Men annars längtar både jag och m, tills den 18 december! För då blev vi bjudna på julbord av Mats chef, men efter julbordet ska vi gå på julgalan, och efter det ska vi sova på hotell! Och det bästa av allt!! Allt är nersköt av chefen' så vi behöver inte betala ett dugg!! :). Men nu mina vänner ska jag krypa ner under täcket och sova :) men go natt på er! Många kramar Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0