Lyckas med röda läppar.

Hejsan svejsan.


Idag är det onsdag och veckorna går fort som tusan, Jag är nu inne på min andra vecka på Skolan =) mycket trevligt och mycket att lära. Idag hade vi våran huvudlärare Olle.J han är hur kul som helst och väldigt duktig, han har bland annat jobbat med top modell, och mycket mycket mer. Men iallafall, idag fick vi lära oss hur man gjorde snygga och vackra röda läppar (kinaröd xD) Det var jätte roligt men väldigt svårt, det var verkligen som olle sa, alla tror att det är lätt att göra läppar men det är det verkligen verkligen inte, Man ska se till så att hela munnen är rak och ingen del är för stor eller för liten. phu efter mycket slit och piller jobb så fick jag till det, tror jag, Olle sa att det såg bra ut, så då borde det vell göra det. Jag fick vara med en tjej som heter Linda och hon är väldigt snäll och trevlig =). Jag frågade henne om jag fick fota henne efter jag hade sminkat röda läppar på henne och det fick jag, jag frågade även om det var ok att jag la ut dom här på bloggen =) Så jag tänkte lägga in bilden i detta inlägg när jag kommit hem till mormor eftersom kamera sladden är där. =) så vill ni se mitt slut resultat av läpparna så kika in i detta inlägg.
jag tänkte oxå berätta för er lite senare hur jag gjorde. så jag kanske lägger in bilden igen i ett eget inlägg där jag skriver om hur man gör och vilka produkter jag/vi använde.

NU ska jag ta och umågs lite med min kära mamma :) <3 men vi hörs senare många pussar och kramar Alexandra! med penslarna i handen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0