Lördag.

Hej,

Japp nu är det lördag, idag har dagen varit bra. Nu på kvällen vart vi bjudna till pappa,anna, ica och ellen på mat, sys och gerry kom också lika så farmor och farfar så kvällen vamycket trevligt med mycket prat och skratt. nu sitter ica nere hos mig och mats och kollar på mr bean och den totala katastrofen.

Jag vart så arg när jag fick reda på det ni alla var en viktig del av mitt liv, jag ville verkligen att ni skulle vara med på en av dom roligaste dagarna i mitt liv, men vet ni jag tror ni ljuger.... jag tror ni ljuger så himla mycket. ni behöver inte bry er mer, för jag ska inte bry mig om ni inte verkar vilja vara en del av mitt liv, men jag ville och tyckte om att vara en del av erat liv,och att ha vänner som er var allt jag kunde önska. men jag trodde vell för mycket på er.

Nu ska jag sluta skriva här ska kolla på film.

go natt alla där ute ha en jävligt bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0