Livet in allmänhet.

Hejsan.

ja idag hade vi först genomgång med lillis och sedan var det dags att köra igång dagen, Och idag fick vi sminka för första gången,  det var otroligt kul =) =) riktigt kul var det. nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och slänger i mig en kyckling sallad innan mamma kommer hit och hämtar mig. sedan ska vi ner till mormor och morfars värkstad eftersom mamma ska övningsköra lastbil/buss med morfar, medans jag och mormor ska ut och gå. =) igår gick jag och mormor i en timma i högt tempo =) det var hur mysigt som helst att bara gå där med älskade mormor och prata =) eftersom det inte är så ofta vi ses =).

Morfar och mormor enligt mig är dom bästa morföräldrar som finns :) dom hjälper och stödjer en när allt bara känns jobbigt och tungt. Jag kan inte beskriva med ord hur tacksam jag är för att dom hjälper mig med saker som jag annars inte skulle klara =) och även att jag får bo äta och sova här hos dom i 10 v. Jag har mina planer och förhoppningsvis kan dom gå igenom i slutet av dom här 10 veckorna som utbildningen ligger på.

Men men nog pratat om det, I helgen åker jag hem till eskilstuna igen =) jag ska hem till M och bamse bus =) min egna lilla familj som jag sakta men säkert bygger en familj =). SÅ jag hoppas jag hinner träffa alla nära och kära i helgen när jag åker hem =).

NU ska jag jag äta upp min sallad och sedan ska jag vänta in mamma :D <3<3< puss å kram på er dör ute. bilder kommer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0