Lite info om livet just nu..

Hejsan.


Jahap efter lång helgen + mån-tisdag så har vi nog slängt säkert en kontainer med skräp men det är massor kvar. Det är så jätte skönt när man slänger så mycket grejor. Men vi har även gått igenom våra garderåber och slängt en hel del kläder vilket också känns så skönt =) och jag har ju vart duktig och hängt och vikt en massa kläder =).  Igår råkade vi få översvämming i badrummet så jag fick ägna dagen åt att moppa golvet och jag lovar er det tog säkert 3-4 timmar innan jag fått bort allt. jobbigt.

Idag har jag vart hos doktorn och tagit en massa prover har vart där hela dagen så jag han inte med att åka förbi C som planerat så jag tar det imorgon istället. =). Ska även fixa ett nytt lägg imorgon det ska bli så härligt eftersom jag inte tycker om att ta ut pengar utan jag tycker det är bättre att handla på kortet och sedan spara och skriva ut kvitton och kontoutdrag.

Men mer idag då, jo jag väntar på att M ska komma hem så vi kan fortsätta med våran släng och bränn städning =), Sedan ska vi fixa något M sa igår, bäst att vi gör det oxå =) hihi. men nu sja jag stänga av datan och läsa lite andra grejor.

Försten om exakt 12 dagar börjar jag min utbildning till Make up Artist =) oho detta ska bli så spännande och kul, nästan så kul att jag inte ens vågar gå dit. men som sagt hej svejs hörs senare.



snödroppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0