Fredag idag.

Hej.


Japp idag är det fredag och den efterlängtade helgen kan börja. Idag är det bara 10 dagar kvar tills jag börjar min utbildning. Det ska bli så härligt att äntligen få komma igång med den =). ska vell åka till stockholm på måndag nästa vecka och gå och kolla lite =).

Idag blir det en massa grejor att göra, vi ska rensa ut alla vinterkläder och alla skor som inte används nu när det börjar bli finare väder, och vika och läggas ner i lådor och in i garderåben i hallen. Sen ska jag ut och gå med bamse, och jag hoppas att jag ska få med mig M ut också. Funderar på om vi ska göra något annat kul senare på kvällen men kommer inte ihåg om vi bestämt något än.

och nu om något helt annat som jag inte tror att någon kommer att förstå med det är bara för att jag ska få skriva av mig lite.     Jag förstår inte varför du nu vill, jag förstår inte varför jag ska acceptera att du tror att allt bara glömts efter något år. Jag förstår inte jag gör verligen inte det, vist du bad om ursäkt men var det verkligen det du ville göra eller gjorde du det för att du kännde dig tvungen för att blikarna skulle sluta vaka över dig, bad du om ursäkt för att du trodde att det bara skulle vara så enkelt, ursäkta mig men jag förstår faktist inte varför! Aja du ska få den chansen men ser jag att inget har förändrats då blire ändringar.....

Nu ska jag ta en ibumetin och sedan börja med städningen =). men vi hörs många kramar från mig jag bjuder på en bild med bamse och älsk. när vi precis fått hem våran lilla älskling.





  bamse och M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0