Idag blir det mini pc.

jag är inte så duktig på repliker, men som sagt det var någe fel på min stora bärbara dator så jag frågade min snälla vän Joel om han kunde fixa den och så snäll som han är sa han att han kunde de. Så nu sitter jag framför min stilliga hel vita mini pc av märket asus precis som min stoa :).  man är bara lite ovan med den lilla måste börja använda den mer så man blir bra på den med :)
Jag och M var hos djävulen och joel nu på kvällen och käkade mat, vart potatis gratäng och kyklingklubba :) mums och sen satt vi och kollade på speedway :) mmm. <3<3 nu sitter jag och M och kollar på bad boys 2 på tv3
haha den e bra den,  ja imorrn kommer snälla joel ut med min vanliga data så då blir det lite jobb hade jag tänkt. 
Igår var vi in och vart bjudna på mat av jerry och jessie på ming palace :) rikttigt gott tyckte ja, jag tog som vanligt fyra små rätter haha man är ju för rädd för att testa något nytt men jag tänkte faktist göra det denna gång :) hihi jag lyckades få M att prova något nytt hhi :)

Jag har haft väldigt mycket skriv torka som jag ber om ursäkt för de. :). snart ska man vell försöka stänga av denna data oxå eftersom jag knappt har något batteri eftersom smarta alex glömde energi sladden i min data väska hemma hos joel tillsammans med den stora datan :P usch vad smart man måste vara då!! men jag har fort farande 80% kvar av batteriet men jag har en massa saker innan jag måste stänga av :P uscha buscha.  jag hittade föresten den gamel nya fantan idag :) vad glad jag blev då :) ni vet förut så hade dom fanta citron men dom slutade ju med den efter en stund alltså nu kom den tillbaka så jag blev så glad så jag bara hurra :) så nu ska jag dricka lite fanta :) hihi men puss å god natt. (detta vart ett litet konstigt inlägg om jag får säga det sj. ) men men god natt och sov gott :) kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0