Vad dagen erbjöd.

Tänkte bara försöka skriva lite om vad kvällen har erbjudit :)

Vi vart som sagt bjudna till mina svärföräldrar på middag idag eftersom mats syster fyller år snart :) det var mycket gott tack så mycket. Sen efter det så åt alla efterrätt tillsammans det blev fruktsallad och glas med te och muffins :D mmm. tack tack. Jag och mats bestämde lite löst att vi ska åka och hälsa på mats syster och hennes familj i finlad någon gång vid årssiftet :P  ska bli trevligt :) men men. NU lägger jag in en bild sen ska jag kolla på CSI mitt favvo program :) puss så länge. skriver mer imorrn :) fföresten vart lite foto med lillasyster Ica idag :D

ps: imorrn blir det hård tränning :) ds:


light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0