Fredagsmys med familjen.

hejsan alla glada!!   Idag ´byggde jag och M en sak till mig om det blir bra ska ni få veta vad det är :). Sen var jag med älskade lilla farmor till jula och handlade konsoler till deras varmluftpump elr vad det nu heter :P. När jag kom hem så satt jag hemma sj eftersom M jobbar natt!! :( tråkigt. Sen så gick jag hem till pappa och hälsa på fick då lite tid med minsta syster ellen, så jag fick bytta hennes blöja och även sätta på henne, hennes nattkläder :D och hon luktar så gott :) <3<3. Sen skrev jag även i hennes Min första bok :) vi syskon har en varsin sida att skriva en hälsning på :) så jag skrev och skrev... Och efter det var det dags för tacos med la familja, som består av Pappa, Anna och syster Ica. Jag vill även passa på att säga grattis till min andra syster Jessica som idag firar 1år med hennes pojkvän :) <3<3 många kramar och grattis till er.

Sen så ringde M till mig och sa att han slutade tidigare eftersom han idag började tidigare. :). så när han kom hem tog vi bamse och åkte över till älskade farmor. så vi fikade med dom och pratade lite allmänt och kollade i deras extra rum som dom håller på att renovera. mycket fint blir det, vill ja lova.

Och jag måste även tala om att jag väntar på en sak och jag ska lägga in bild på de. :) oj oj vad glad ja blir :) men nu ska jag inte prata så mycket för jag ska göra en grej med M. och kolla klart på en film som jag tittade på för ett tag sen, har haft så mycket att göra.

men puss å kram på er alla och god natt och sov gott/// Alexandra.H

yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0