När tårarna rinner av känslan av lycka.

Hej.

Idag började dagen helt underbart, M kom in och väckte mig och sa vaknade nu älskling vi ska till stan som vi hade pratat om igår. Jag gick upp borstade håret och tog på mig kläder, orkade inte sminka mig heller. Satte oss i bilen och åkte först ner på stan och kollade på fiskar, vi vill ha fiskar hemma oxå :). sen åkte vi till tuna park jag hade lite grejor till håret inne på sax och kam, gick på 400 kr. så mycket har jag inte skämt bort mig på länge, så jag var jätte glad. Sen åkte vi och handlade lite på coopan, sen åkte vi och käkade. När vi var på väg hem så sa M att jag hade ju inte fått en födelsedags present än, utan jag skulle få beställa grejor som jag ville ha till kameran :) gissa om jag blev glad, jag började gråta. M han sa bara att ja du ska inte behöva ta dina få pengar som du har för att köpa det när du har fyllt år. beställ det så får du det av mig i födelsedagspresent. :) så nu har jag beställt lite har två grejor kvar men dom köper jag senare själv. men tänkte prova mina produkter ikväll så bloggar jag om dom sen. men nu ska jag ta lite att äta. många kramar idag från en lycklig Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0