Hello hemma igen.

Hejsan vänner, hemma igen efter en helg på torpet tillsammans med släkten på mammas sida. Underbart väder förutom en kort stund på fredags morgonen men det rättade snart till sig oc.h solen kom fram. Jag och morfar och ica gick ner till udden och fiskade :D metade :D alltså jag älskar verkligen att meta det är så lugnt och skönt och man sitter och njuter i den undebara solen. Jag vann desutom metar tävlingen :D:D Jerry var även med oss till topet denna gång. :D:D kul. Jag började fundera första natten när jag låg i soffan och skulle sova. hur bra måste det inte kännas att ha en av sina närmaste vänner med sig när man ska träffa släkten för första gången. Jag menar då gerry och mats liksom när jerry nu skulle åka med till topet så hade han ju mats med sig och jag menar hur bra är inte det igentligen att vara tillsammans med systrar. För dom blir ju aldrig sjävla, dom har ju varnadra hela tiden. Idag har jag vart med far och anna in till tuna park pappa skulle handla en kostym till studenten  och till bröllopet för han hade ingen. Så det vart en svart kostym med svarta byxor och svart skärp och även en svart väst och skjortan blev en lilla eftersom bröllopet ska gå i lila och han ska ju leda mig in så jag tyckte det passade med en lila skjorta, Och även en silvrig slips eftersom hela bröllopet går i lila och silver. :D:D så han kommer bli jätte fin :D Sen handlade jag en jätte fin liten svart kuvert väska med en stor rosett på framsidan. :D:D jag har letat efter en svart väska som man kan ha när man ska gå ut elr nåt sånt. Och sen köpte jag även tre silver ringar på gina tricot, jag har kollat på dom jätte länge och nu kännde jag bara att det var  dags att köpa dom :D:D så dagen har börjat väldigt bra faktist. Just nu sitter jag och väntar på post bilen ska komma för jag borde få ett paket på posten idag, Jag beställde nämligen förra veckan en ny system kamera väska :D jätte söt, svart med rosa körsträdsblommor :D av märket golla. och sen även ett hama star stativ till kameran så jag kommer få betalla 913 kr för. men det är det värt. :D:D:D så jag hoppas det kommer idag för då är det jag som ska ut och fota hela dagen lång :D:D

Brölloper närmar sig med storm steg, Det är bara en månad och 25 dagar exakt. :D gud vad jag börjar längta i slutat/ mitten av nästa månad ska jag på prov uppsättning för brud frisyren :D ska bli så himla skojit :D:D sen ska jag även försöka fixa underkläderna oxå nästa månad. :D:D gud va jag längtar :D jag menar det är verkligen nu man börjar förstå att det inte är långt kvar. <3<3 jag kröp upp i mats famn igår när vi satt och kollade på en film, och sen luktade jag på hans tröja och han luktade så gott, han luktade verkligen min  lilla älskling. :D vet ni var jag och mats träffade varnadra på riktigt, nej det var inte hemma hos honom, det var faktist på en grej som heter tarktor rallyt. och vi åker på det varje år, 4 året nu för mig nästa helg. dom snackade om att lägga ner det. men gör dom det försvinner det som är så viktigt, andan och där jag och min lilla M träffades första gången, så traktor rallyt är med för mig än någon kanske tror.

Men nu ska jag faktist kila vidare men vi hörs senare. kanske uppdaterar med någon bild senare :D pyss å kram
En mycket glad Alexandra,A
vigsel ringen. + förlovnings ringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0