Grattis.

Ja grattis på min lilla M som fyller hela 27 år idag. vi var först hos Marina och Pontus och Rasmus och vi fick jätte god tårta och sen bar det hem för vi skulle städa för jessi, jerry farmor och farfar skulle komma över och fika med oss. dom hade med sig ett jätte stort paket till M och när han öppnade så såg vi att det var en fritös :D jätte bra för en sådan finns de inte i detta hus, och M vart jätte glad och ville testa den på en gång. haha :D Sen så har vi lykats städa hela huset idag med :) duktiga oss.
Imorgon blir det en ny tattoo :D:D:D:D:D <3<3<3 äntligen har längtat så länge efter denna dag :D:D hurra hurra hurra.
Men nu ska ja ta och sova ville bara önska Bebis grattis på födelsedagen :D:D älskar dej.


Föresten jag ska nog köpa en ny data för det hände en liten olycka när jag var hos D min älskade K råkade spilla ut fanta över min data så den e trasig, så jag ska köpa en ny tänkte lägga ut en bild på den som det troligen blir. :D ohoh längtar :D:D
Fin Min troligtvis snart :D

// Alexandra Andersson ( snart Hjalmarsson)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0