Födelsedag!

Ja idag fyller min älskade M år, hurra hurra för han, hur skulle jag klarar mig utan dig sötnos. ska baka nåot åt dig idag, för din present får du som sagt senare som ja sa. :D:D
igår hade jag svårt att sova kunde inte sluta tänka på visa saker, men men det är vell sånt som man kommer få ha med sig i huvudet hela livet ut.

Jag vill att denna dag ska vara slut nu för imorrn är det ny tattoo, :D:D:D:D hurra hurra :D:D vi har även bokat hela dagen :D:D hihi så det e bara vi i studion hela dagen :D:D det blir pappa jag jessie anna och kanske älsklingen om han kunde få ledigt, och för att dirkekt svara på en fråga nej mats ska inte göra någon (troligtvis) inte just nu iallafall. men han tycker att det är fint på mig. :D hurra :D:D nu blev jag glad.

idag ska jag M och Andreas in till stan och beställa att det ska göras 5 st tärnbuketter, och vi ska även prova kläder åt andreas :D:D: hihihi ska bli så skönt att få det fixat.
men nu ska jag sätta lite fart med andra saker eftersom M som sagt fyller år idag hela 27 år gammal, lillgubben. pyss å kram

//Alexandra Andersson

vigsel ringen. + förlovnings ringen.
jag och mats när vi precis blivit tillsammans

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis Mats! :D

2009-05-06 @ 20:47:41
URL: http://doktordeo.blogg.se/
Postat av: Erica

Grattis Mats! :D

2009-05-06 @ 21:14:34
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0