not a sound i hear right know, in the darkess night

ja sitter nu ensam vaken hemma, mats ligger brevid mig och slumrar så söt. hela huset knakar för de e så kallt ute, det  e verkligen´skit läskigt. ja men vad händer i morrn jo det blir jobba (hurra) sen blir det vell hem och träna lite och jag ska försöka få tag på linda och camilla ;D hih :D

idag har jag inte gjort så mycket jag e sjuk så jag har så ont i kroppen jag hatar att vara sjuk ;P jessie (www.JessicaSofieAnderssons.blogg.se) hon var oxå sjuk idag så hon gick inte till skolan. mats är oxå sjuk har vart det hela veckan och idag såg jag att anna oxå var det. det måste ju gå nåt. någon annan som vart sjuk. aja skit samma, inget att göra åt.

idag kollade jag jessie och jerry på film det blev första arn filmen :D älska älska :D men nu ska jag sova så ont i ryggen att jag inte ens kan sitta men puss å kram hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0