knyttis och tandläkaren. + uppdatering

ja igår hade jag jerry jessie mats och johanna knyttis hemma hos gerrry the man. jag och mats stod för det goda till filmen och filmen så klart :P och sen stod vi även med tonfisksalladen jerry stod för rostat bröd och marmelad, johanna stod för osten. och jessie stod för det trevliga sällskapet haha xD  vi hade det trevligt faktist. och idag var jag med ica till tandläkaren det gick vell som vanligt :P hon drog ut en tand,

nu sitter jag med mats i sängen och kollar på sällskapsesan, den när dom åker båt ni vet när ole och stighelmer går på maskerad i början haha ole är stålmanen och stig e en rosa kannin haha :P men men det är mycket trevligt när mats börjar sent ändå för då brukar vi faktist kunna mysa lite grana med varandra, man hinner ju inte med det så mycket när han jobbar dag för då börjar han tidigt och sen blir det ju mycket annat som måste göras på kvällen.

men kanske uppdaterar mig senare :P puss å kram Alexandra

jag kom på att jag ska börja göra min blogg lite bätter genom att varje gång jag skriver försöka komma på någe tips för er allt från att vika servetter i olika former, och från att kanske hur man lagar en god efterrätt om man kanske får besök av mamma och pappa elr kanske kompisarna kommer över på film kväll tänkte att jag ska lägga ut bilder samt skriva hur man gör brevid. men som sagt jag vet inte riktigt när jag börjar med detta så ha översende + att jag kanske kommer på nåt hux flux men då betyder det inte att det kommer igen nästa dag. men puss hej ska förstätta men det jag höll på med :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Den filmen är min favoritfilm! HAHA! SOS, segelsällskapsresan.

2009-01-21 @ 16:57:37
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0