ja livet leker inte.

hej.

idag tänkte jag att jag skulle försöka söka lite jobb!! går de bra- nej!!! ah jag blir galen vet inte ens dirkekt vad jag vill ha för jobb (jobbigt) jag tar allt som jag blir erbjuden. (ge mig jobb). Kan liksom inte bara jobba visa dagar i månaden funkar inte så. Jag vill ha ett jobb som är vaje dag helst. jag kan verkligen göra allt från att sitta i en kassa till något helt annat. men men. ska försöka leta reda på nåt.

idag drog jag och mats ner till näshulta sjön och åkte lite skridskor och grillade korv tillsammans med pappa anna och ica så klart. mycket trevligt må jag säga. det e inte så ofta jag gör saker tillsammans med pappa längre har liksom inte alls lika bra kontakt som vi hade för. fast han e lite nervös inför bröllopet i sommar hihi :D så det tycker jag e lite roligt. ska försöka få tag på jessie och gerry och kolla om vi kanske ska sjusa in en film i dvd och kika på den :D :D det var ett tag sen :D:D...

nästa vecka drar jag till skara, hoppas på att kunna ta lite bra bilder när jag e där med. :D:D åker tillsammans med linda eftersom jag ska plugga på körkortet, undrar nu varför jag inte har det än finns det bara ett svar på det, jobbigt i skolan. men som sagt tänkte att jag skulle försöka få tag på skolan oxå för att säga att jag inte kommer att komma tillbaka dit nå mer. :/ det var inte det jag hade hoppats på men så blev det nu. inget annat verkar ju hjälpa. ohhh jag blir galen. men men,

nu ska jag försöka göra lite nytta men vi hörs sen puss å kram eran Alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0