Hei Hei

haha det e det nya hej hej.. haha det har jag lärt mig nu när man vart i skara en vecka.ja det finns så mycket som dom säger som låter som någe D jag skrattar varje gång. idag var jag linda och roger och åt en macka vid Blombacka hembageri jag och linda tog varsin köttbulle macka :D mums vad gott det var :D och roger tog en ägg macka, tänkte inte på om det var räkor på :P knäppa jag... hihih:D
idag läste jag boken och bokade teori och uppkörning men jag tänker inte tala om när utan om jag klarar mig lägger jag ut en bild på körkortet när det kommit,

jag ber om ursäkt för att jag inte lagt ut några bilder beror på att det går skit segt att ladda upp bilder och specilltt på senaste tiden har den inte gått över huvud taget det har bara hakat sig hela jävla tiden fattar inte alls :( så som sagt jag lovar att det innom en kort framtid kommer att finnas bilder att kolla på :P och så länge får ni nöja er med dom gamla bilderna + att bara läsa hur mina dagar har vart :P haha :D

nu sitter jag och kollar på Laura Croft- Tomb Raider tillsammans med goa linda :) och dricker lite te. :) men nu ska jag titta vidare och föra över musiken jag fick av malin till ipoden :P men men puss å kram hörs imorrn då det bär av hemmåt igen. :D lite ledsamt men jag kommer hit igen sen, puss å kram ses snart:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0