Friday night.

hejsan.

ja idag e det fredag och man har inte gjort speciellt mycket. vaknade av att jessie kom ner, vi pratade lite sen spelade vi lite playstation :D vi spelade tecken :D:D gud va roligt de e :D sen satt jag framför datan och redigerade lite grana ;D och sen var jag ute och skaffade lite bilder på mats traktor för han ska ju sälja den.

sen så satt jag en stund till vid datan och sen var jag ute och sen åkte jag jerry jessie in till stan tillsammans och käkade på ming palace och sen handlade vi lite gran och sen åkte vi hem och nu sitter vi + mats och kollar på beck. det e alltid roligt att umgås med dom :D :D men vi får vell se hur det blir imorrn men far troligtvis till ikea och sen ska jag försöka prata lite med mamma och se om jag ska åka dit. + att jag ska prata lite med karin och lite med johannes. 

men nu ska jag dra och sova men puss å kram 
jag bild tagen av nattizdet här e min helt goa undebara men dryga lilla syster. haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0