Första dagen i Skara.

ja idag var det första dagen i skara, jag skulle ha åkt ner till lokalen och pluggat idag men jag orkade inte för jag mådde jätte dåligt imorse. så jag stannade hemma. sen kom linda hem vi drack lite te och sen käkade vi popcorn :D sen frågade linda om jag ville åka och hadla godis :D jag sa att jag ville. hon tyckte vi skulle plocka varsin påse så vi skulle slipa slåss om den haha :D sen köpte vi coca cola sen åkte vi hem :D jag har verkligen jätte trevligt med linda hon e hur go som helst. :D


men som varje gång när jag åker någonstans saknar jag alla hemma. specielt mats :( men men. jag kommer trlogtvis hem på fredag igen. och då får man äntligen vara hemma bland dom man känner igen och tycker om. jag har kameran med mig så ska försöka fota lite oxå.  sen ska jag försöka få ihop pengarna till min backpacking resa till thailand med camilla. i mars. men men nu ska jag sova så vi får höras imorrn . puss å kram på er kramar Alexandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0