äntligen hemma i mitt stockholm

ja äntligen har man hittat hem igen. har längat så förfärligt, men nu e jag tillbaka igen. imorrn tänkte jag  försöka åka till min gammalmormors grav och kolla. hon ligger begravd vid den kyrka där jag döptes :, när vi kom hit ikväll var jag vrål hugrig så min snälla mormor laggade mat till mig, ägg nudlar och köttbullar blandat med sweat chilli sås :D mums mycket gott tack snälla mormor. var desutom till skolan idag och skrev på papper att jag skulle sluta :P så nu ska jag bara dit nästa vecka och lämna tillbaka alla böker mm sen e jag äntligen fri :D känns faktist jävligt bra. ska bara försöka bli det jag siktar på nu :D men säger inget än.

ska till älskade kussin i helgen ska sova där och äta gott ta det lungt och bara mysa tillsammans sen kommer även hon ner till oss nästa månad :D, men men det blir ju inte mer snacka om det nu. 
 
ps lägger in lite bildet oxå :D ds



isac min kussinsysslingen <33<
mor och dotter, kussin med mamma.
kogammal loga :P den övre e den som jag kommer att använda. så ni vet, när ni ser den betyder det att jag tagit bilden och jag kanske har refigerat den.
en sen sommar kväll på vårt underbara torp nere vif badet :D <3<3


Kommentarer
Postat av: Erica

Dina skor ligger i mitt skåp kom jag på :P

2009-01-23 @ 10:37:14
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0