yes äntligen e det fredag. =)

Ja idag e det fredag. och imorrn bär det av hem till mor i stockholm :D :D saknar dej mamma. + att vi ska passa på att gratta lilla kussinen som fyller 4 år :D stora killen. ja saknar kvällen hos gerry när malin var nere dom drack isbjörn som jag hade blandat åt dom :D trevlig helg de va. men nu ska jag försöka sova lite innan det ringer i mats telefon. :D puss å kram.

Bilderna. Isac (kussinen) Drinken (Isbjörn som jag blandade åt tjejerna.)

isac min kussin
drink it girls. :D party all night long

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Jag är med Karin Zebbe, Niclas, Carolina, och John, vi är fler, men det är typ bara vi som brukar vara där. :P

2009-02-13 @ 12:34:11
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0