sjuk.

som sagt då var man sjuk som man trodde :P idag åkte jag till doktorn har luftrörskatarr ingen så jag fick penceliin skönt nu kanske man kan bli frisk igen :D jallafall någon vecka.

ska till nattiz imorrn och fixa iite med håret så kanske man kan bli fin igen. ska försöka iallfall :D haha xD men nattiz e duktig så jag ska nog bli fin :D
ohh mats ligger och snarkar som bara den de e asa jobbigt just nu jag har så ont i huvudet, vänta ska bara knuffa lite på han bara kommer snart.

men nu ska jag ta och kila vidare orkar inte skriva så mycket just nu när man i sjuk. puss å kram

Snart kommer du kussin vitamin :D älskar dej <3<3 vad roligt vi ska ha det.
kussin (malin) lilla syster (jessie)    älskar er så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0