Onsdags mys hos gerry + att present av farmor.

Idag  var det onsdagsmys hemma hos gerry, Det var mycket trevligt, först åkte vi ner till julita jag jessie gerry och martin vi köpte pizza och dricka sen åkte vi hem till gerry där kristina och martin N väntade så efter de så åt vi pizzan och sen blev det hemma bakade semlor som gerry fixade ordning, sen kollade vi på en film som var ganska trist men det var ganska roliga komentarer, men men.

sen igår hade jag namnsdag så jag fick en namnsdags present av farmor,  en helt underbar pjamas eftersom ja inte har någon pjamas hihi så då fick ja de. tack så mycket farmor älskar dej. <3<3

puss å kram älskar er.

ps förlåt att jag inte skrivit på ett tag men har inte mått så bra. många kramar ds. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0