ja då kör vi lite frågor xD

KOPIERA ELLER SÅ FÅR DU OTUR I KÄRLEK I 9 ÅR


1. Hur gammal är du om fem år?
25 år ung ; )

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Hmm! brudarna ;)

3. Hur lång är du?
tror 160 kort ; )

4. Vilken är den senaste filmen på bio du sett?
I taket lyser stjärnorna


5. Vem ringde du senast?
Älsklingen

6. Vem ringde dig senast?
Sysslingen (Johanna) eftersom jag hade slarvat bort mobilen ; )

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej!! Kan du komma förbi och hämta marsipanen själv? Kan tyvärr inte ta mig någonstans är hemma hos mamma imorgon och på fredag förmiddag vad jag vet, kramar

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms så klart ;D fingrarna går på högvarv ; D

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?
ja du för några helger sedan = ( saknar dej mamma <3

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna med lite inslag av brunt och ibland svart när jag blir arg hahah fråga mats

12. När vaknade du i dag?
kl 09.00 då jag somnade kl 05.00

13. Vilken är din favoritjulsång?
hmm kanske Hej mitt vinterland haha nej jag vet inte.

14. Vilken är din favoritplats?
i min helt underbara varma säng elr kanske i vattnet.

15. Vilken plats föredrar du minst?
ja du i skogen på natten speciellt när syster vill kolla på Blair witch Project kvällen innan. ; )

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
kanske i ett hus fullt av busiga barn tillsammans med en sur man  ; ) haha

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
syster som sa att spökerna skulle komma och ta mig först  ; ) haha

18. Vad fick dig att skratta senast?
Mats då han inte riktigt tänkte till ordentligt : ) haha

19. Hur stor är din säng?
Stor och varm rymmer minst 3 personer : )

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
hmm utan alltså med trosor!? ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
typ 6

23. Vilka städer har du bott i?
Märsta och eskilstuna

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota ; )

25. Är du social?
Nej verkligen inte ; )  hahha

26. Vilken är din favoritglass?
Choklad glass med choklad bitar i : ) mums

27. Vilken är din favoritefterrätt?
Grillat spätt med räkor och grönsaker tillsammans med stripps elr bakad potatis

28. Tycker du om kinamat?
a det e klart speciellt räkchipsen hahah 

29. Tycker du om kaffe?
nej verkligen inte smakar gammal yoghurt
 

30. Vad dricker du till frukost?
Apelsin juice elr varm oboy
 

31. Sover du på någon särskild sida?
jo alltid längst in mot vägen så monstrerna kan ta den som ligger längst ut först ; ) haha
 

32. Kan du spela poker?
jaa då om kläd poker räknas ; )

33. Är du en beroendemänniska?
neeej det tror jag inte elr jo kanske av godis haha J

34. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja Linn

35. Vill du ha barn?
jaa många ska det vara typ 10 : )

36. Kan du några andra språk än svenska?
jaaa finska, engelska och lite andra ord här och där.

37. Har du någonsin åkt ambulans?
neep inte blivit så galen än ; ) haha

38. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet

39. Vad spenderar du helst pengar på?
ja du kanske på smink. : )

40. Äger du dyrbara smycken?
haha några guld smycken som jag fick när jag fyllde 15

ja


41. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
vet ej :P

42. Kan du rulla med tungan?
jaapp xD

43. Vem är den roligaste människan du känner?
Gerry the Fucking man xD

44. Sover du med gosedjur?
neeeyyyee xD elr jo om mats räknas xD

45. Vad har du för ringsignal?
öh ja du bra fråga måste kolla!! Gavin Degraw - I dont want to be

46. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja det tror jag xD då mamma tvingade mig och spara allt :D

47. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En res väska som jag har datan på eftersom jag sitter i sängen xD


48. Kan du byta olja på bilen?
haha japp xD

49. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nee det tror jag inte för jag har inge körkort xD

50. Vilken var den senaste boken du läste?
När blods band brister =( usch

51. Läser du dagstidningen?
nja händer väldigt sällan

52. Prenumererar du på någon veckotidning?
neey

53. Dansar du i bilen?
haha alltid så som mamma har lärt mig. xD


54. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm tror jag xD

55. Vad var det senaste du skrev på ett papper?
Inbjudnings list till bröllopet

56. När var du i kyrkan senast?
oj, i sommras när morbror gifte sig med hans fru och sen farbor gifte sig med + en annan kompis. xD

57. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
ja du kanske det var berit sy slöjds läraren :D toppen.

58. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en till två veckor bäst var gotland xD

59. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig, & när?
hmm jag skulle säga mats på julafton då han gav mig en system kamera. Men hoppas på att det blir någe fint på den 3 åriga förlovnings dagen den 14 februari 2009



ljus i mörker hemma,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0