hur kunde jag!!!

Hur kunde jag vara så dum att ja litade på dig jag fattar det inte. men du kan ju bara glömma att jag gör de igen. Du fick ett förtroende men du svek det. jag vart så otroligt ledsen vet du det. jag kunde verkligen inte fatta att du gjorde det, men men det e inte mitt problem längre.

inatt förstod jag en grej du kommer aldrig kunna ändra på dig, du kommer ändå vara mig kär men du kommer aldrig aldrig få samma saker av mig.

idag var jag älsklingen malin(kussin) sys på bio och såg i taket lyser stjärnorna. den var så bra började gråta som bara den. sen åkte vi hem till kim och grattade den gamla gubben eftersom han fyller 20 år idag :D grattis, sen åkte vi hem kollar på film nu jessie och gerry sover, men men nu ska jag kolla vidare puss å kram

ps älskar kussinen och mats och alla ni andra som vet vilka ni är. + sys och gerry- <3älskade lilla syster idag :D 01/2-09 puss älskar dej

Kommentarer
Postat av: Erica

Den filmen alltså! Tårarna bara rann under typ hela filem!

2009-02-08 @ 14:25:49
URL: http://doktordeo.blogg.se/
Postat av: Syssling

Älskade vän va e de som har hänt??

2009-02-09 @ 00:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0