nöjd??

ja tror jag vart lite nöjd med lilla sovrummet som vi har hemma. Vi har ju vårat stora sovrum och sedan har vi ett litet sovrum som det förut har stått två sängar, men nu fick ja äntligen det där rycket som ja längtat efter. Jag bad M om hjälp och så flyttade vi in mitt fina stora skriv bord som jag fick av min farmor och farmor när jag fyllde 15, det är i en jätte fin körsbärs färg och skåp och hyllor som man kan ställa grejor på :) så jag vart så nöjd + att vi hade massor av plats över så jag ställde in en bädsoffa, så om vi skulle få främmande så kan man bara bädda ut där. men vi har ju faktist oxå en lill stuga där det står sängar :) men ska försöka ta en bild och lägga in så ni kan få se själva vad vi gjorde i lilla rummet som nu blev ett så fint arbetsrum/extra sovrum. jag fick då även plats med lite av dom fina bröllopsgrejorna vi fick när vi gifte oss :D. men nu hinner ja tyvärr inte skriva mer för jag ska gå och borsta tänderna och försöka att sova lite puss å kram och god natt :D ps fick lite lusta att lägga upp en bild på underbara sys.

kram kram
Alexandra Hjalmarsson.

jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0