ja härliga vågor.

ja dag var jag och mats joel och maja ute och åkte båt på mälarn. ingen höjdare precis. Vi hade sovit ute på en ö och tyckte vid halv 10. att det var dags att dra oss hem. När vi kollade ut genom tälten blåste det rätt bra. men vi packde båten och hoppade i. vilket slutade med att när vi kommit några meter ut så var halva båten fylld med vatten och alla var dyngsura och vi hade en bra bit kvar att åka och vågorna var högre än båten. Vattnet forsade in och jag satt med vatten upp till bysten och öste vatten. allt var bra läskigt men lite roligt och pirrigt på samma gång. vi lyckades till sist komma iland. alla var totalt dyngsura så det var inge annat än att åka i trosor och bh och killarna kalingar hem. hahha vilken syn. men men den är över nu.

Jag ska visa en bild på en telefon tänkte jag, jag blev liksom tvungen att beställa hem den. då mats mekade sönder den så nu får vi inte ens ut en ny på garantin. så han sa till och med sj beställ en ny. tack.

men nu ska jag sova är lite sjuk. har hög feber och ont i hals och öron. kan det vara efter dagen bårfärd kanske. ska försöka sova lite kanske blir bättre då.

många kramar Alexandra Hjalmarsson.

en rosa sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0