Valborg =)

ja glad valborg vill jag börja med att säga i dagens inlägg. Jag sitter nu hemma hos älsklings D och njuter av lugnet. elr ja det smäller som fan ute. haha rakterna nere vid brasan. Jag hoppade på tåget kl 12.05 idag och anlände till stockholm C 13,09 men tåget var försenat så kom 13.15 så möte jag upp kussinen  sen gick vi och käkade eftersom det var en timma nästan innan tåget skulle gå. Tåget lämnade Stockholm C kl 13,58 jag och malin gick in i en vagn som sedan fylldes på med människor och vi chansade på att få sitt plats så det vart att stå ett tag, men då har vi världens tur en Man kommer fram till oss och säger att det finns jätte många såna här sov hytter längre ner i andra vagnen som var lediga så vi gick dit utan väskorna =) och först såg vi ingen ledig men det satt två små söta damer i en sån och dom var från Norge, så vi frågade snälla om vi fick sitta med och dom och dom sa så trevligt ja. så Malin gick för att hämta väskorna medans jag satt kvar. Efter ett tag kom jag på att kolla längre ner eftersom vi igentligen ville sitta sj, och ja mycket riktigt jag hittade en tom :D så jag sprang efter Malin och väskorna. vi Slog oss ner i hytten och drog igen dörrarna och drög för gardinerna så folk skulle tro att någon sov elr nåt haha vi fick vara sj hela vägen till bollnäs. :D:D, så jag slog igång min kärra följde kamrat Datan och satte igång på den, och sen kollade vi först på en skräck film - Wrong Turn. och sedan började vi kolla på Rally Brudar.  Efter ett tag ropar dom på radion :P nästa hållplats Bollnäs, Bollnäs och ja äntligen vi skulle av. vi packade ihop alla grejor, och steg av tåget, då var kl 16.45. Jag kollade efter D men såg henne inte. så jag ringde, hon och joel var på G, sen kommer dom åkandes i joels lilla gulliga röda bil haha :D så vi in med grejorna så gott som de bara gick. sen bar det äntligen hem till D.

Sen när vi kom hem åt vi lite mat och spelade kort. haha tecken (fyrmanskotten) skit kul, alltså joel du e bra rolig du. sen började jag och Malin att göra oss reda för kvällens festligeheter. haha skit kul att se allt folk igen, :D:D Just nu är D malin och Joel nere vid brasan med dom andra jag kände att jag inte skulle klara av röken. så jag stannade hemma. så då tänkte jag ändå passa på att skriva ett inlägg :D, har även prata med Henrik ikväll kanske ska träffas en stund imorrn., :D han e en sån jävla rolig kompis ni skulle prata med han alltså. ska vell lägga in lite bilder från helgen sen. men inte just nu.

Men nu ska jag forsätta att göra mig klar innan dom kommer hem igen för vi ska vell gå till någon kompis till D. :D men skriver mer imorrn om kvällens festligenheter. :D pyss å kram och ha en fortsatt trevlig natt/morgon :D

Alexandra Andersson.

drink it girls. :D party all night long

Kommentarer
Postat av: ica

fyrmanskotten e niiiiiiicee ;D jag och amanda har bösta tecknet ;)

2009-05-01 @ 12:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0