Trött, slut, förvirrad och rädd

ja idag är det precis så jag känner chocken kommer vell nu skulle jag tro. men snart ska jag ut och ta en cyckel dag jag ska ut och cykla i en timme nu på morgonen tänkte jag, sen ska jag fråga mats om vi ska cyckla till jerry ikväll.


jag förstår inte hur livet kan vara så orätvis, hur kan några människor få det där lilla som gör att livet har en mening, vaför kan inte jag få det. jag vill ju så gärna ha det. men men.


nu ska jag ut på cyckel tur men skriver mer sen. puss å kram


Alexandra Andersson

Lilla systet minsta så klart :D men får vell snart en till :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Du får inte ge upp!

2009-04-22 @ 22:30:56
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0