Nattblogg- kan inte sova.

Ja nu ligger jag här i sängen och klockan är 01,53 och jag kan inte sova vet ej  varför, jobbigt. Kanske beror på alla tankar som far genom mitt huvud, kanske beror det på att jag längtar så fruktansvärt tills idag :) kl 12.05. då jag sätter mig på tåget för att äntligen få åka till D igen. Jag och kussin (Malin) ska alltså åka till D och vara hos henne tills på söndag alltså för dom som har missat, blir det alltså över valborg. Vad ska ni göra på eran valborg?? festa, vara hemma, elr kanske mysa och kolla på film, ja vad vet jag. Eftersom jag inte kan sova har jag då passat på att redigera lite bilder som har blivit tagna under dagens sol. Har alltså ändå fått någonting gjort då jag inte kunnat lägga mig ner med huvudet på kudden och somnat. Ja just det! detta kan jag berätta nu också, jag och M åkte ner till julita för att handla lite frukt,  och när jag hoppat ut bilen och börjar gå mot ingången hör jag någon ropa HEJ ALEX!! jag bara VA vem va de?? och då ser jag plötsligt inanför dörren min syssling Vicktor haha jag bara skreck ut ett stort HEJ! vart så glad. Vi handlade lite frukt och grönt som jag ska ha med mig på tåget och äta på, för jag mår så himla illa när jag åker tåg. Sen handlade vi även glass, sån där icas små paket med vanilj och hackade chocklad bitar, det är min älsklings glass förutom chockladen för den slår allt =). Jag hyrde även en ny film, alla som inte har missat det så älskar jag ju filmer. Filmen hette Ausment eller hur det stavades, har den ej framför mig. Jag kan säga att den var bra men den var ju liksom inte WOW vilken bra film, men den var helt ok, jag kan då inget mer än att rekomendera den. Men nu måste jag tyvärr säga godnatt till alla där ute måste försöka få lite sömn ska ju gå upp tidigt imorgon måste packa klart väskan och ner med min kärra följe kamrat som är Data och Kamera. Men för er som ej sover Godnatt och fortsatt trevlig natt, och till er som redan sover dröm sött, så syns vi imorgon. pyss å kram som jag brukar säga. mvh.

En sömnlös men trött  Alexandra Andersson.


vigsel ringen. + förlovnings ringen.
bild :D
rot
enbär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0