lugn hemma dag elr kanske inte!!

ja idag var det en sån dag, en sån där perfect lung hemma dag ja nästa halva dagen iallafall hahah ;). Vaknade imorse av att jag hade en sån otrolig huvudvärk, men jag steg upp och gick ett varm i huset. Det var så himla vart och gosiigt över allt för solen lyste in genom alla våra fönster, för dom som inte vet hur jag bor så är det jätte stora fönster överallt nästan :P så det var jätte varmt idag. Sen lagom innan jag tänkte gå och sätta mig i solen en stund ringde Älsklings M och sa att han Pontus och Arvid (M,s Lillebror) skulle åka en sväng till Biltema(Västerås) och frågade om jag ville följa med eller vara sj hemma. Och ja eftersom jag kände att jag inte hade någon större lust att vara ensam hemma så hoppade jag in i duschen och packade jag väskan och följde med. På vägen till västerås pratade vi om en rad olka saker, gud va vi skrattade, skrattar faktist lite nu när jag tänker på det. Vi lyssnade även på radio på vägen dit men efter ett tag lessnade jag på det så jag tog fram min Ipod som jag så smidigt och smart hade plockat ner i väskan innan vi åkte, så jag satte lurarna i öronen och satte mig skönt och tillrätta på min plats och lutade huvudet tillbaka och kände hur solen värmde genom vindrutan, jag satte på musiken och blundade. Éfter bara en kort stund var vi framme. jag hade visst sommnat till lite där till den varma solen och den underbara musiken, vi parkerade och gick in. Mats handade lite grejor som han behövde och även dom andra två pojkarna. Jag gick och kollade lite målar grejor när vi ändå var där, men jag hittade tyvärr inte det jag sökte. Vi kanske var på biltema en timma eller två, alltså testa någon gång att åka dit med tre killar alltså dom är makalösa, hahaha. Sen helt plötsligt ringde telefonen det var hemma från pappa som det ringde, det var pappa som undrade om vi skulle kolla på Rally Brudar tillsammans senare och ja tyckte att det skulle vell gå, Så när jag kom hem gick jag hem till pappa och kollade på film med dom, sen gick jag hem till älsklingen som väntade så snällt. När jag v'äll kom hem ringde Gerry the man och frågade om vi skulle äta kina mat tillsammans så jag pratade med M och han sa att han tyckte att vi kunde göra det. Så jag och M gjorde oss iordning medans vi väntade på sys) sen åkte vi och hämtade kärra Johanna som ville vara med oss idag. Vi åkte hem till gerry och lämnade jessie och johanna och sen åkte jag och M för att hämta maten i stan. När vi kom hem till Gerry åt vi tillsammans och pratade, det hela slutade med en trött sys som somnade på soffan efter den tuffa gårsdagskvällen och gerry med. johanna och jag hjälptes åt i köket och M satt framför datan och kollade ny bil :D måste ju ha det med nu. Sen var alla så pass trötta så vi åkte hem. Nu sitter jag här ska skicka in en jobb ansökan nu och sen ska jag vell sova.
Jag hoppas ni där ute har haft en lika bra dag som jag, men nu ska jag sova men ha en fortsatt trevlig natt, hörs snart pyss å kram på er gott folk. många kramar

Alexandra Andersson (om 3 korta månader Alexandra Hjalmarsson)


ljus i mörker hemma,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0