En vanlig dag hemma.

Ja idag har jag tagit det rätt så lungt iallfall var ute lite, hoppade stutts matta med ica. Sen var jag hemma och kollade på Bring it on =) alltid lika bra. sen målade jag lite miranda björnar oxå. så nu sitter jag och kollar på en dinsey klassiker, alltså jag älskar verkligen dinsey filmer, haha kan nog alla ord haha :D  Medans mats ligger brevid och snarkar så fint haha :D
Pratade lite med en underbara H idag med :D :D gud va jag älskar dig tack för att du finns i mitt liv.Imorgon blir det att köra nästan hela vägen till Enköping med farmor och farfar för vi ska lämna ica till uffe för hon ska till mamma. Men för dom som undrar så bor min mamma i stockholm så vi brukar åka halvvägs.

men men på lördag kanske det blir att åka till camilla eftersom hon ska ha inflyttnings kalas,:D och sen  blir det vell krogen sen och leka rövare.
men imorrn det blir vell att gå ut och gå och sen ska jag skjusa jessie till bussen vid 10 oxå =)

men nu ska jag kolla vidare på intenett efter en ny tv då min och M.s tv har gått paj ?( ursch det var verkligen det sista jag behövde nu att tvn skulle gå sönder har mycket att tänka på endå. men men ska gå nu men ha det så bra pyss å kram

ps föresten bilderna kan se anorlunda ut på eran data och då ber jag om ursäkt för.


Alexandra Andersson.


me
ica minsta syster
malin (kussin) torpet.

Kommentarer
Postat av: Erica

Disney forlajf! HAHA :D

2009-04-17 @ 10:20:44
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0