When the sun going up :D

Ja idag har dagen börjat bra :D jag och mats låg och myste i sängen tills kl 8 innan vi gick upp och åt frukost tillsammans, det är inte så ofta vi gör det, eftersom vi ofta åker vid halv 5 -5 så ingen av oss klarar frukost då!. sen åkte vi in till stan (eskilstuna) för mats skulle till tandläkaren för han hade bitit sönder en tand :( usch. Sen när ni var framme kom mats på att var det verkligen kl 8.30 så vi fick fråga i receptionen och då var det så klart att tiden var kl 9.30 en timma senare så vi gick ut med ett leende på läpparna och åkte derför in till mammas lägenhet istället :D och sen kollade vi på top model 5 och skrattade ihjäl oss haha :P haha och bäst att jag tar det på en gång, mats tycker inte om det programet men jag brukar kolla på det men han var snäll och tittade med mig idag :D men sen vart han tvungen att åka till tandläkaren och hem och med det avslutas min morgon med min älskling :(

Men till någe helt annat jag och jessi ska ner på stan senare och möta camilla vid ett hoppas jag. har liksom inte hört någe från henne än men jag skickade och sa vi möts vid ett. vi ska gå runt och flumma oss lite. sen vid halv fyra ska nattiz foto mig och jessie för vi ska ge mamma det i födelsedags present hon fyller 39 den 27 october och sen flyttar hon till stockholm och vi ska bo hos pappa så hon ska kunna kolla på fotona och längta efter oss men hon ska fixa ordning rum till oss oxå så vi kan komma och hälsa på henne på helgerna :D kommer sakna min mamma :( för  hon och sys och maja är mina bästa kompisar här i världen.. elr nej så kan jag inte heller säga för jag vet inte hur man ska kunna dra gränsen att det där är min bästa kompis och det där är bara en vanlig kompis. eh skit samma jag orkar inte med dom där funderingarna just nu.

ja idag är det verkligen en dålig dag jag mår dåligt känner mig ledsen ensam och övergiven just nu. men det e verkligen inte så!! jessie kom precis hem var glad hade beställt sin student mössa jag vet inte om jag orkar gå klart skolan nu det blir bara jobbigare och jobbigare och allt dom gör e ingenting för att göra det lättare.men nu ska jag hoppa in di duschen för jag ska snart ner och träffa goa camilla :D men jag hör av mig senare och berättar lite om hur det gick med bilderna idag :D puss å kram på goa folket så länge //Alexandra

ps vill du fråga mig nåt kan ni ju mejla [email protected]  men inga elaka frågor för då svarar jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0