put it on :D R.I.P Gertrud :(

ja idag provade jag min skit fina Bklänning :D :D och den var så vacker jag är kär :D alltså ni ska bara se bakom :D:D (blinkar med ögonen)  och sen kollade vi om mitt tiara passa bara håret och sminket :D:D jag längtar :D  och sen en massa blommor i håret och så :D:D jag längtar så... :D:D <3<3 jag är så lycklig just nu jag lovar er att jag ska lägga in bilder från bröllopet sen :D fast de e ju ett tag kvar :D hihih :D



R.I.P Gertrud. vill hylla min älskade lärare som jag idag  fick veta stilla har gått bort efter en tids sjukdom :(  hon var den av dom bästa lärare jag genom mina år i skolan har haft nöjet att träffa och lära känna. Tack för att du fanns vid min sida när jag mått dåligt och jag hoppas ändå att jag kanske har vart en god elev :(:( Jag sakande dig när du slutade men du kom tillbaka och hälsade på och det gjorde mig glad. Jag tänker på dej av hela mitt hjärta och saknar dej så. Du var mer än en lärare för mig du var min vän en stötte pellare i svåra tider. tack för att jag hade det nöjet att ändå vara en liten del av ditt liv en hyllning till dej från mej :(:(:( miss you always.

nu ska jag välja ut lite låtar :D hejs svejs skriver sen

Kommentarer
Postat av: Erica

Hon klarade inte fighten mot att vara med på våran student! TRÅKIGT! RIP Gertrud, "Lilla Hjärtat"!

2008-10-30 @ 17:24:06
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0